poniedziałek, 4 października 2010

Galowy poranek!

  Pierwszy studencki dzień pełen nerwów i nowości mam już za sobą! Od dziś mogę śmiało czuć się pełnoprawną studentką europeistyki!
                                   
 
  
 Po pierwszych zajęciach nie chciałyśmy marnować pięknego jesiennego dnia i wybrałyśmy się na spacer, na którym mówiło się głownie o wrażeniach z dnia otwierającego zupełnie nowy rozdział w naszym życiu.                                
  Tego dnia starałam się wyglądać bardziej klasycznie dlatego ubrałam moją starą, ciepłą kurtkę, wraz z piękną egipską chustą, która była jedynym kolorowym akcentem tego dnia, oraz buty lakierki których nie widać na zdjęciach

  
  

  Pod kurtką miałam na sobie,  klasyczny długi czarny sweter,  białą bluzkę, kryjące czarne rajstopy oraz prostą, beżową spódnicę upolowaną w H&M.
  Nie zabrakło również zegarka, który jest nieodłącznym elementem moich strojów, a ponad to magiczny wisior i skromne bransoletki by H&M
                       
Najpiękniejszy pies świata- Łapa
photos by Karolina Nilepiuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz