czwartek, 21 lipca 2011

Urodzinowy goździk.

    W dniu swoich 20 urodzin (których nie chciałam teoretycznie obchodzić) dostałam polecenie od swojego K. przyszykowania się na godzinę 18! Z uwagi na to, że nie wiedziałam czego się spodziewać chwilę zajęło mi przeglądnie mojej szafy w poszukiwaniu czegoś wygodnego i kobiecego. Na szczęście przypomniałam sobie o dawno kupionej kurtce z lumpeksu za jedyne 3zł! Wystarczyło jedynie znaleźć nożyczki i odciąć niepotrzebne rękawy. Po zaledwie kilku minutach i za jedyne 3 zł miałam idealnie pasującą kamizelkę do czarnego zestawu.
  Na miejscu wszyscy najbliżsi mojemu sercu czekali na mnie z głośnym okrzykiem "Niespodzianka"  To były najwspanialsze urodziny w Moim życiu! Dziękuję!





spódnica- H&M; bluzka- stradivarius; torebka- prezent (najlepszy)

12 komentarzy:

  1. Sytuacja jak z filmu :) muszę znaleźć sobie taką kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest najpiękniejsza na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna torebeczka :) wszystkiego najlepszego :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygladasz! bardzo podobało mi się połączenie zwykłego czarnego zewstawu z dzinsowa kurtka! swietny pomysł !
    <3
    k.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta torebka, bardzo fajne są spódnice bandażowe! zazdroszczę figury!!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kamizelka i rewelacyjna torebka :D A do tego swietnie razem wygladaja :) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci sie spodoba ;) http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń