wtorek, 30 listopada 2010

"Jedwabne Niteczki"

  Pewnego dnia narysowałam, a raczej "nabazgrałam" sobie sukienkę, którą chciałabym widzieć w swojej szafie. W sklepach takiej nie było, a jeśli były jakieś choć w małym stopniu przypominające, tę z mojej kartki, cena nie zachęcała mnie do kupna. Dlatego też, wpadł mi do głowy pomysł "będę szyć sama!" Tak łatwo jednak nie ma, gdyż zdolności dużych nie mam, a na kurs muszę zbierać. Ratunek przybył sam w postaci mojej przyjaciółki Anny M. obecnie mojej "szwaczki" ;)
  Oto ona i jej pierwsze dzieło, niestety nie mojego projektu, ale zabieramy się gorączkowo za dalszą produkcję. Ania szkoli się dalej, a ja szukam inspiracji i zbieram na materiały.

Ania M.


6 komentarzy:

  1. uroczo wyglądasz w tych kropeczkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to właśnie moja kochana szwaczka w swojej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten styl jest dla Ciebie stworzony!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i fajnie wyszło super zdjęcia ....

    ja w planach uszycia też mam spódnice w kropeczki ....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna spódniczka, zazdroszczę! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe stylizacje proponujesz:) bardzo mi się podobają:)

    http://m-kosar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń