czwartek, 17 lutego 2011

Ciżemki.

   Ostatnio nabyłam buty tak bajeczne jak ich nazwa. Z uwagi na to, że nie wszystkie pasjonatki mody mają zasobny portfel, nabyłam je na straganie za na prawdę miłą cenę. Niestety jeszcze ich nie założę a zdjęcia zrobione przeze mnie nie oddają ich piękna. Kupiłam również klasyczną, wytrzymałą i elegancką torbę, ciepły puchowy, piaskowy płaszczyk i romantyczna sukienkę, ale resztę rzeczy pokaże przy innej okazji najprawdopodobniej kiedy je na siebie założę.

Ps. Wreszcie mam swoje upragnione prawo jazdy!










7 komentarzy:

  1. piękne buty, aż żal że nie ma pogody do ich noszenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje prawka!:D
    a buty kocham.. gdzie je dorwalas?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne buty, będą pasować do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wam Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne butki.
    moje też czekają na wiosnę ;)

    witam w gronie kierowców! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie znalazłaś tak ładne buty? Chętnie bym Ci je ukradła ; )

    http://floofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń