poniedziałek, 28 lutego 2011

Surprise!


Tym razem wcieliłam się w organizatora przyjęcia urodzinowego. Zadanie było o tyle trudne, że to była impreza niespodzianka, ale dzięki pomocy moich przyjaciółek, Mój książę z bajki miał najlepsze urodziny w życiu (jak sam powiedział)



 Tego dnia chciałam wyglądać modnie kobieco lecz delikatnie, bo to w końcu nie Moje urodziny(na szczęście-20 jakoś mnie przytłacza!)


Photos by Karolina N.
Moje Dziewczyny! (Ania, Reńka, Karola)



    Zamiast tortu, za którym mało z nas przepada zrobiłam swoja specjalnośc, którą uwielbiają wszyscy! Tiramisu

13 komentarzy:

  1. omg, idealnie <3
    pasują do Ciebie takie kolory, podkreślają Twoją urodę.

    btw, jak Ty to robisz, że jesteś taka szczupła? stosujesz jakąś specjalną dietę albo ćwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) niestety muszę Cie zmartwić jestem leniwa i uwielbiam jeść, a jestem szczupła po mamie :) ale kiedyś trenowałam lekkoatletykę. Polecam bieganie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy :D

    zapraszam do mnie , jeśli Ci się spodoba obserwuj i napisz komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoją grzywkę! super niespodzianka.
    .a.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądałaś

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna spódnica! bosskaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie połączyłaś w spójną całość:)Podoba Nam się.Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, strasznie podoba mi się Twoja spódnica. i boskie włosy, pofarbowane końcówki ? <3

    http://floofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie, nie :) włosy moje nie farbowane. Takie mi rosną (ostatnio farbowałam włosy jakąś szamponetką 3 lata temu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik i zegarek nadają genialny klimat całości stroju!

    k.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś podać przepis na to swoje cudowne tiramisu?

    OdpowiedzUsuń