poniedziałek, 14 marca 2011

Czerwono mi!

   Wiosna nareszcie nadchodzi wielkimi krokami! Wczoraj pierwszy raz założyłam swoje ciżemki :) Ach wiosna ma w sobie taką magię, jakiej nie mają inne pory roku. Siadam przy swoim biureczku włączam Polską stara muzykę i piszę. Dlatego, też ostatnio nic nowego nie pojawiło się na blogu. Jestem również zaczytana w powieściach K.Grocholi, które inspirują jak żadne do zrobienia wreszcie czegoś w swoim życiu. Polecam jej najnowszą "Zielone drzwi"

Oto zdjęcia, z wiosennego spaceru.



Zmyślą o tym, że w przyszłości chciałabym pisać felietony do gazety po porostu o życiu, wliczając w to modę dzieci, związki, przyjaźń, prace i zwykłe ludzkie "nie wiem" postanowiłam nie pisać tu tylko "a dziś miałam na sobie..." ale miedzy innymi jak to nazwałam rozważania o modzie, życiu. Mam nadzieję, że was nie zanudzę
  Korzystając z okazji, wstawiam zaległe zdjęcia ze studniówki Mojego K.

9 komentarzy:

  1. Genialny płaszcz:)Również Twoja marynarka zaciekawiła Nas:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie czerwieni i pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień z czernią wyglądają super, świetna stylizacja i boskie awiatorki!
    a

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień i paski, i like it :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zdjęcia i stylizacja. masz bardzo fajnego bloga. często tu zaglądam

    pozdrawiam
    http://whatthefaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocza grzywa:)


    może zainteresuje Cię parę ciekawych ubrań, które sprzedaję: http://allegro.pl/kombinezon-gwiazdki-atmosphere-katemoss-chanel-38-i1516753175.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń