poniedziałek, 21 marca 2011

Magia.

   Książki są niezwykłe. Potrafią zabrać nas do zupełnie innej rzeczywistości, w której przez moment czytając, jesteśmy. Kiedy zagłębiam się coraz dalej w życie bohaterów, odłączam się zupełnie. Nie ma dla mnie mojego pokoju, mojego łóżka, wyobrażam sobie wtedy to miejsce, o którym czytam. Nie wiedząc skąd widzę je wyraźnie- meble, drzwi, lustra, układ domu. Wyobrażam sobie jak wyglądają postacie, ich ubrania, gesty. Kiedy jestem w trakcie "śledzenia" losów fikcyjnych ludzi, żyje ich sytuacją, nastrojem, przeżywam ich bóle. Wiem jestem dziwna, zawsze byłam, ale za to w jaki magiczny sposób!

  Oto zdjęcia, które mam nadzieję zachęcą wiosnę do szybszego zamieszkania w naszym kraju na dobre!

6 komentarzy:

  1. w zupełności się z Tobą zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam białe tulipany

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bukiet białych tulipanów! fajnie współgra z resztą! nadaje klimatu:)

    teez chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. białe tulipany są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny zegareczek !
    + zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń